Städa, städa & städa

Hola! Jag har snart städat klart hela mitt rum, jag har möblerat om och storstädat. Snart ska jag fixa de allra sista grejerna som är kvar på sängen. Vad skönt det ska bli och lägga sig ner i sängen och bara ta det lugnt, titta på tv och kanske spela ps2.
Jag och min bror satt och åt lunch/middag och det var knas. Han skulle testa mina reflexer så han drev med att "kasta" ketchupen på mig. Han gjorde det typ två gånger och tredje gången hamnade den i min mat, haha. Jag drev med att kasta fanta på honom för jag hade redan druckit upp allt sen så kom det en skvätt på honom så han jagade mig. Jag låste in mig på mitt rum och sen kom jag ut igen med moppen. Haha sen kom mamma hem och då fick jag "moppa" hela huset.
Igår så körde jag dansmatta hela natten typ, haha. Sjukt kul men efter ett tag blev det jobbigt. Oj vad långt inlägg det blev, är inte van med att skriva så mycket. Haha aloha.

bilden; jag när jag hade skadat min tå.

Tassavtryck

Puss?

Vad heter du?
Komma ihåg dig?

Vad heter din e-postadress? (visas endast för mig)

Din bloggadress:

Äntligen, vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0