God morgon alla söta.

Tjolahopp! Jag vet inte alls vad jag ska skriva, jag vaknade för en liten stund sen. Jag hade satt på alarmet så att jag vaknar lite tidigare än vanligt, jag måste börja göra det för jag åker snart till Finland och där har jag "små" kusiner som vaknar runt åtta-nio tiden på morgonen medan jag vaknar halv tre liksom. Jag sover bort dagen och det är icke bra. Nu ska jag försöka fixa en lite bättre header!

XoXo

Tassavtryck
Postat av: isabelle

Detsamma :) hur ser din sommar ut?

2008-07-02 @ 12:33:01
URL: http://isabellelundgren.blogg.se/
Postat av: Mly

tack tack tack för att du fixa :)

Blev asfint!!Tacktack <3

2008-07-02 @ 12:48:16

Puss?

Vad heter du?
Komma ihåg dig?

Vad heter din e-postadress? (visas endast för mig)

Din bloggadress:

Äntligen, vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0