Endast en vecka kvar.

Tjosan, jag har precis tittat klart på Våra bästa år med min kissekatt som också ville joina! Igår så fick jag flätor av Mercy, thanks! Jag har ingen bild till er för nu är mina flätor konstiga. En vecka kvar sen åker jag till Finland, det ska bli så skönt och jag har redan funderat lite på vad jag ska köpa om jag får pengar!
- Mjukisbyxor KSSS eller vanliga
- Väska från Ohio
- Shorts från H&M eller Bikbok
- Solbrillor
- Ett par linnen.
- NYA JEANS!

Det blev inte så mycket som jag trodde att det skulle vara men när jag har egna pengar så får jag lov att vara bortskämd. Haha jag är ingen sån unge som får köpa det jag vill ha!

XoXo

Tassavtryck

Puss?

Vad heter du?
Komma ihåg dig?

Vad heter din e-postadress? (visas endast för mig)

Din bloggadress:

Äntligen, vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0